Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Nisan 2010 Salı

DALGALAR

Anlayabilseyedik!
Dalganın kumsalla aşkını
Binlerce yıllık sabrını
Binlerce yıl yaşayacaklarını
Fırtınalardan yorgun düşerken
Bir şevkatle temizlerken kızgınlığını
Her sabah yeniden başlarken hayata
Küçük köpüklerle
Bıkmayan dokunuşları
Üzerinde yürüyen aşıklara bile,
Kırılmadan kendi havalarında;
Kumsala yazdıkları''asla sensiz olmaz''
Mısraları silinirken
Kıyılarında yaşanan aşklara
Yoldaş olarak
Güneşin gerçekliğinde
Mehtabın ruhsal ikliminde
Demlenirken,gecenin limanında
Belki ninni söylüyor olacak
Dağın yamaçlarında meltem
Kumsalın koynunda
Terini soğuturken dalganın
Yıldızlar teker sönerken
Kıskanacaklar
Hikayelerini dinldikçe
Binlerce yıl yaşayan dalgaların
Belki Sen ve ben
Yaşarken yapmamız gereken
Onları taklit ederken
Yürüyeceğiz mutlulugun elerinden tutarak
Ellerin ellerimde

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım çok güzel anlatmışsın dalganın kumsalla olan ilişkisini kumlara yazdığımız sen ve ben aşklarının zamanla kaybolup gitt,ğini ama dalganın kusalla olan aşkının sonsuza kadar gideceğini çok güzel yorumlamışsın benim içinde bu dalganın gecenin sezsizliğindeki bizlere sunduğu ninniler çok güzel hatırlatıp 5 yaşımla 19 yaşımın arasına gittim geldim yüreğine sağlık çok güzel olmuş bizlere bu güzel anıları yaşattığın için teşekkür ederim.