Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ocak 2011 Pazar

UÇURTMA

Her çocuğun,

Her insanın içindeki; çocuğun

Kalbinin göğe yükselmesi

Düşlerinin düşüncelerinin özgürleşmesi

Varlığında barındırdığı kendisinin keşfi,

Hayal sınırlarının; gök yüzündeki dengesi

An'ın  rüzgarı dolduran terazisi

Bulutların ön safında;

Uzun kuyrukarı;

Zerafet ve olgunluğuyla süzülürken

Püsküllü kulakları;

Kalbin semadaki şımarıklığı

İpin bir ucunda uçmak isteyen yüreğim,

Bir ucunda rüzgara kanmış uçurtma.

Parmağımla  kalbin atışlarını hissediyorum.

Onu ben, beni o yaparken; inleyen ip.

Üzerine oturmuş dizimi unutruken,

Uçuyorum, dağların üzerinde,

Seyrederken kendimi;

Kalbim işaret parmağımın ucunda.

Ya uçurtma  yap uçurt,

Ya uçurtma ol uç...

Ben ve diğerlerinin arsında.

Yanı başımda ol.

Hiç yorum yok: